Poradnik sprzedawcy – jak uatrakcyjnić swoją ofertę na Allegro i innych platformach sprzedaży?

Rozsądny przedsiębiorca wie, że największy sukces można osiągnąć, pozostając elastycznym i szybko przystosowując się do dynamicznej sytuacji na rynku. Prowadząc sprzedaż internetową, nie można zbagatelizować różnych kanałów sprzedaży, które znajdują się praktycznie na wyciągnięcie ręki. Doskonałym przykładem jest tu popularne w naszym kraju Allegro, które na dzień dzisiejszy mieści w sobie głównie małe i średnie firmy, które chętnie wykorzystują ten portal jako główną platformę dystrybucji swoich towarów.

Rzecz jasna, sprzedaż za pośrednictwem Allegro wiąże się z pewną, naturalną konkurencją ze strony innych firm, które rywalizują o tę samą bazę klientów. Wymaganą przewagę może dać lepsza organizacja oraz ciekawe strategie marketingowe. Rzecz jasna ErpBox okaże się pod tym względem niezwykle pomocny – system ten pozwala na wiele interesujących, zautomatyzowanych opcji sprzedaży, które bez wątpienia urozmaicą ofertę każdego sklepu internetowego, a jedną z najlepszych jest to, że ewidentnie ułatwia to jak wystawić zestaw na allegro.

Najnowsze funkcje ErpBox – z jakich nowinek warto skorzystać?

Osoby, które swój sklep postanowiły oprzeć o ErpBox, z pewnością nie będą miały powodów, aby narzekać! Dość nową funkcją tej platformy stały się zestawy produktów, czyli świetny sposób na to, aby zachęcić klienta do zakupu większej ilości produktów w jednym zamówieniu. Na czym dokładnie polega ta opcja? Wymienić można tu kilka, podstawowych możliwości:

  • Tworzenie zestawu produktów, którego cena różni się od danych egzemplarzy nabywanych osobno. Metoda ta zazwyczaj polega na kompletowaniu powiązanych ze sobą sprzętów, jak na przykład mikrofon + słuchawki.
  • Dodawanie sprzętów gratisowych – prosty trik, który skutecznie nakłania klienta do skorzystania z konkretnej oferty. Dołączając do wybranego produktu drobny, lecz darmowy dodatek, znacznie podnosi się jego atrakcyjność w oczach klienta.
  • Efektywniejsze rozdzielanie sprzedanych produktów – chodzi tutaj głównie o możliwość sprzedawania towarów liczonych w metrach jako większą ilość produktów. Dla przykładu, gdy podstawową jednostką są 3 metry kabla, klient może zamówić dłuższy kabel poprzez podbicie ilości wybranych egzemplarzy.

Korzystając z ErpBox, sprzedaż taką można przeprowadzić w prosty i wygodny sposób. Co więcej, ma się wzgląd do ilości magazynowanych sztuk, wydzielonego SKU dla tak utworzonych zestawów. Rzecz jasna, można przydzielać im wybraną nazwę, a także szybko obliczać ilość oraz cenę produktów, które są uwzględnione w takiej ofercie. Stan magazynowy jest przeliczany co kwadrans, dlatego są to zawsze aktualne dane.

Jak dodać zestaw produktów do swojej oferty?

Obsługa ErpBox jest bardzo prosta i intuicyjna, co tyczy się także tworzenia wydzielonych zestawów. Rzecz jasna, pierwszym krokiem jest tu utworzenie i konfiguracja konta, po czym dodajemy do niego wybrane kanały sprzedaży. Następnie wybieramy poszczególne produkty, które mamy zamiar uwzględnić w tak tworzonym zestawie. W razie jakichkolwiek problemów zawsze można skontaktować się z działem pomocy ErpBox, drogą telefoniczną, mailową bądź za pośrednictwem wyspecjalizowanego live chatu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *